HP’den Bulut Çağı Destek Paketi

HP’nin proaktif karma bulut 7/24 Destek Hizmetleri, veri merkezlerinde sorunları önlemeyi, müşteri hizmetlerinde sorunların tek seferde giderilmesi oranını arttırırken iş kesintisini azaltmayı hedefliyor.

Bugün düzenlenen basın toplantısıyla yeni destek hizmetlerini duyuran HP, sektörün birden fazla marka kullanılan ortamlarda yakınsama, sanallaştırma ve bulut yapılarını birleştiren BT destek hizmetini başlattığını açıkladı.

HP’nin karma yapılara özel geliştirdiği çözüm, müşteri hizmetlerindesorunların ilk çağrıda giderilmesi oranını yüzde 95’e çıkararak planlanmamış kesintilerin giderilme hızını yüzde 66 arttırmayı öngörüyor.

HP 7/24 Destek Hizmetleri, HP Bütünleşik Altyapıların teknolojilerinden yararlanarak, günümüzün kompleks veri merkezleri için sorunları önlemeye yönelik proaktif yaklaşımıyla farklılaşmayı hedefliyor.

Gartner verileri kurumların teknik destek yaklaşımının değiştiğini, yüksek maliyetler ve iş kaybı riski nedeniyle BT direktörlerinin sorunları gidermekten çok önlemeye yönelik teknik destek çözümlerini tercih ettiğini ortaya koyuyor. HP 7/24 Destek Hizmetleri müşterilerin tek muhatap üzerinden destek alabilmesi için sunduğu özel destek temsilcisi gibi servisleriyle teknik destek sürecini basitleştirerek hızlandırmayı amaçlıyor.

Gartner Araştırma Direktörü Rob Addy, “Sanallaştırma ve esnek altyapılar gibi teknolojik ilerlemeler çok markalı ortamlara eklenerek karmaşıklığı arttırıyor. Bu yüzden günümüzün teknoloji ortamlarını yönetmek eskiye göre zorlaşmış bulunuyor. Artık müşteriler de destek sağlayıcılardan daha fazlasını istiyorlar. Eski teknik destek modelleri geçerliliğini yitiriyor. Teknik destek hizmetlerinin tümüyle gözden geçirerek yenilenmesinin zamanı geldi. Öngörülü ve önleyici yöntemler artık önplanda” dedi.

Yeni duyurulan HP ProLiant Gen8 sunucular ise proaktif çözüm ve sorunları ilk seferinde giderme yaklaşımı hedefi üzerine kurulmuş. HP Insight Uzak Destek çözümüyle sunucu hata tespit verilerini birleştiren otomasyon araçları, yeni destek ve çözüm seçenekleri ile müşteri garanti bilgileri sayesinde HP teknik destek alanının yanı sıra ekonomik kayıpları önleme açısından üst düzey teknik destek hizmeti sunmayı öngörüyor.

HP Teknoloji Hizmetleri Ülke Müdürü Murat Cantürk, “Kurumların sorunları çözmek yerine inovasyona zaman ve kaynak ayırmasına yardımcı olan bir teknoloji temeline oturtulması gerekiyor. Geleneksel tepkisel BT destek modeli artık etkili değil. Sektörün bunu proaktif çözümler ve özelleştirilmiş hizmetler sunacak şekilde değiştirmesi gerekiyor. HP bu konuda öncü” diyor ve Bütünleşik Altyapılar da teknik desteğin yakınsamasını gerektiğine işaret ediyor.

HP 7/24 Teknik Destek Hizmetleri BT sistemlerini HP ProActive Insight Mimarisi ile toplanan 1600 sistem tarama veri noktasında sürekli izliyor. HP ProLiant Gen8 sunucularda bulunan bu mimari yakında bütün HP Bütünleşik Altyapılar portföyüne entegre edilecek.

HP’nin 7/24 Destek Hizmetleri şu çözümlerden oluşuyor:

HP Temel Destek, kurumsal veri merkezlerinde hem donanım hem de yazılım için tek muhatap ve tek nokta üzerinden teknik destek sağlıyor. HP, bağımsız yazılım üreticileriyle (ISV) işbirliğine giderek modası geçmiş teknik destek modellerinde görülen hataları mauel olarak, tek tek ayıklama sürecini ortadan kaldırarak performansı arttırmayı hedefliyor.

HP Proaktif Destek, iş kesintisini en aza indirgemek ve sorunları çözmek yerine önleyerek performansı arttırmayı hedefliyor. Aynı zamanda kurumların gereken desteği anında alması için HP teknik destek ekibine ulaşmasına imkan veriyor. Bu farklı departmanlardan deneme yanılma yoluyla görüş isteme gibi bürokratik süreçleri ortadan kaldırmayı amaçlıyor.

HP Veri Merkezi Desteği ise benzer bir yaklaşımla, bu kez farklı markalar kullanan kurumlara HP üzerinden tek muhatap sağlıyor. Bu da telefonla destek, proaktif hizmetler, reaktif destek ve sorunun nelerden kaynaklandığı anlamında “bağıntı yönetimini” geliştiriyor. HP teknik destekte kaliteyi yakalamak için özel yazılım araçları ve sistemde ortaya çıkabilecek sorunların listesini oluşturma bağlamında öngörü analiz formülleri kullanıyor.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s