Sonunda : Windows 7,XP’yi geçti.

Net Applications’ın ağustos ayı raporlarına göre Windows 7, artık dünyanın popüler işletim sistemi!

Ağustos ayında Windows 7, %42.76 pazar payına erişti ve %42.52′lik pazar payına sahip Windows XP’yi geçmiş oldu. Microsoft’un geçiş işletim sistemi olan Windows Vista ise %6.15′lik pazar payıyla üçüncü sıraya oturdu.

Mac cephesinde işler nasıl gidiyor derseniz, Mac OS X 10.7, %2.45′lik pazar payına sahip. Mac OS X 10.6 ise %2.38′de kalıyor.

Microsoft’un tüm işletim sistemlerini hesaba kattığımızda ise %92′lik bir pazar payı görüyoruz.

Windows 7, çıkışından 3 sene sonra dünyanın en popüler işletim sistemi olmayı başardı. Ekim 2009′da çıkan Windows 7, yakında yerini Windows 8′e bırakacak.

26 Kasım’da satışa çıkması beklenen Windows 8, Microsoft’un hem tabletlerde hem de bilgisayarlarda çalışmak üzere tasarlanan ilk işletim sistemi. Windows XP, Vista ya da Windows 7 kullanıcıları ise bu yeni işletim sistemine yalnızca 39.99$ ödeyerek mevcut işletim sistemlerini Windows 8′e yükseltebilecekler.

Bir Cevap Yazın

